Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Coz I had the time of my life..

Κάθεσαι στον απέναντι καναπέ και δουλεύεις και εγώ σε χαζεύω σαν μικρό παιδί..Εσύ εκνευρίζεσαι που δεν σου βγαίνουν οι γραφικές και εγώ χαμογελώ που ξέρω πως θα τα καταφέρεις στο τέλος..Κι όταν σε δω να φτάνεις στο σημείο που είσαι έτοιμος να τα παραιτήσεις εγώ σηκώνομαι και σου σκάω ένα φιλί για δύναμη..Και εσύ χαμογελάς και συνεχίζεις..Όπως έκανα κι εγώ όλο αυτό το χρόνο που μας πέρασε, όταν εγώ έκλαιγα και πίστευα πως δεν θα τα καταφέρω εσύ ήσουν πάντα εκεί, η δύναμη μου, αυτό που με έκανε να πιστεύω πως μπορώ και πάνω απ' όλα πως αξίζω..Γιατί αυτό είναι η σχέση μας..Ένα αμοιβαίο στήριγμα που χωρίς αυτό κανείς από τους δυο μας δεν θα κατάφερνε να φτάσει εδώ που φτάσαμε..Για μένα τουλάχιστον αυτό είναι σίγουρο..Το 2010 ήταν ή τουλάχιστον θεωρώ πως ήταν η πιο δύσκολη χρονιά που έζησα μέχρι τώρα..Και μέχρι το 2010 διερωτόμουν κάθε Χριστούγεννα πότε θα έρθει εκείνη η στιγμή που θα αποφασίσει πως είναι η ώρα να μου στείλει κάποιον άνθρωπο δίπλα μου γιατί θα με περιμένουν δύσκολες μέρες..Ήξερα πως δεν ερχόσουν επειδή μέχρι τότε μια χαρά τα κατάφερνα και μόνη μου..Όπως τότε που την μέρα που έχασα ένα από τους πιο κοντινούς μου ανθρώπους μου είχε στείλει το προηγούμενο μου στήριγμα το οποίο ήταν δίπλα μου για όσα χρόνια έπρεπε και το χρειαζόμουν τελικά..Τώρα δεν κάνω συγκρίσεις..Απλά τονίζω το πόσο σημαντικός είσαι πλέον για μένα..Δεν ξέρω αν θα στο δώσω να το διαβάσεις αλλά να 'σαι σίγουρος πως όσα γράφω εδώ θα σου τα δείξω, αν δεν το έχω κάνει ήδη, με τον καλύτερο τρόπο που μπορώ..Ένας ολόκληρος χρόνος που σε μένα μοιάζει αιώνας..Έχεις καταφέρει να με φέρεις τόσο κοντά σου όσο ούτε εγώ η ίδια δεν φανταζόμουν..Έχεις καταφέρει να με κάνεις να νιώσω πράγματα που είτε είχα ξεχάσει πως είναι είτε είχα πια πιστέψει πως δεν θα τα ξαναένιωθα..όπως το να μην μπορώ να ζήσω ούτε μια μέρα μακριά σου..όπως το να αγαπάω το να ξυπνάω δίπλα σου..όπως το να καταφέρνει ένα χαμόγελο να με γιατρεύει από οτιδήποτε κακό έχει το μυαλό μου ή το σώμα μου..όπως το να νιώθω πως κάποιος άνθρωπος μπορεί να με αγαπήσει γι' αυτό που πραγματικά είμαι.. όπως το να καταφέρω να εμπιστευτώ ξανά κάποιον..Ελπίζω να σου χάρισα και εγώ αναμνήσεις και αισθήματα που θα τα σκέφτεσαι πάντοτε όσος καιρός κι αν περάσει και θα σε κάνουν να χαμογελάς..Σ' ευχαριστώ που ήσουν εκεί για μένα όταν είχα τα κάτω μου..όταν δεν ήθελες να κάνεις κάτι και το έκανες μόνο και μόνο για να με ευχαριστήσεις..σ' ευχαριστώ που ενώ είχες τόσα άλλα έτρεχες να με βοηθήσεις..Δεν ξέρω τι άλλο να πω για να περιγράψω το τι σημαίνεις για εμένα.. Θυμάμαι το βράδυ που με φίλησες, ένα χρόνο πριν, σε μια στιγμή μου φαινόσουν λυπημένος..Σε ρώτησα τι έχεις και μου απάντησες με ερώτημα: "Τώρα είμαστε τέλεια, είμαι πιο ευτυχισμένος από ποτέ..Θα είμαστε και σε ένα μήνα έτσι;"..Και εγώ σου χαμογέλασα και σε φίλησα..Και ξέρεις γιατί δεν σου έδωσα απάντηση ούτε εκείνη τη στιγμή αλλά ούτε και μετά από ένα μήνα όταν ήμασταν ακόμη πιο τέλεια; Γιατί ήξερα πως την απάντηση θα μπορώ να σου την δώσω και σε ένα χρόνο από εκείνη τη στιγμή..Και θα είναι Σ' αγαπώ..και αυτή η απάντηση νομίζω τα χωράει όλα..Όλα όσα έζησα μαζί σου..Κάθε μέρα, στα πρώτα μας ραντεβού με ουρές κατσίκας και παγωμένο γιαούρτι, σε κάθε μας επέτειο με sushi και μιούζικαλ, κάθε πρωί με ένα φιλί για καλημέρα και κάθε βράδυ με μια αγκαλιά για καληνύχτα, κάθε ώρα με όμορφες στιγμές γεμάτες χαμόγελα και γέλια αλλά και με άσχημες με κλάματα που πάντα όμως τέλειωναν με μένα μέσα στη φωλιά σου.. Και για όσες φορές σε στεναχώρησα σου χρωστώ το πιο μεγάλο και βαθύ μου συγνώμη..Αυτά γιορτάζουμε λοιπόν σε 45 περίπου λεπτά από τώρα..Δεν αποφάσισα ακόμη πως θέλω να το γιορτάσουμε..νομίζω χρειάζομαι κάτι απλό, κάτι που να περιλαμβάνει μόνο ΕΣΕΝΑ και ΕΜΕΝΑ..Γιατί πλέον δεν είμαι εγώ..είμαστε εμείς..Να ζήσουμε αγάπη μου και μακάρι όλα τα υπόλοιπα χρόνια που θα 'ρθουν να μας βρουν όσο αγαπημένους μας βρήκε αυτή η χρονιά με ακόμα περισσότερες χαρές αλλά και δυσκολίες που θα μας δένουν ακόμη περισσότερο και θα μας κάνουν να καταλαβαίνουμε το τι σημαίνει ο ένας για τον άλλο..
To τραγούδι εξαιρετικά αφιερωμένο σε σένα..coz I had the time of my life and I onw it all to  you..

3 σχόλια:

  1. Τι γλυκό!!! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι σου εύχομαι.. Και να γελάτε πολύ..:-))) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι να ζήσεις πολλές όμορφες και γλυκές στιγμές ακόμη και πολλές ζεστές αγκαλιές.
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και τις δύο και σας εύχομαι και σας την ίδια ευτυχία αν και είμαι σεδόν σίγουρη πως την έχετε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή