Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

2 Μέρες Μόνο..

Σκεφτόμουν να μην γράψω απόψε, αλλά μόλις συνειδητοποίησα πως έχουνε μείνει "2 μέρες μόνο..". Μου αρέσει πολύ αυτή η φράση για κάποιο παράξενο λόγο. Ίσως επειδή κρύβει μέσα της κάτι τόσο κοντινό που ταυτόχρονα μπορεί να μοιάζει αιώνας. Όπως τώρα..σε 2 μέρες μόνο θα σε έχω και πάλι στην αγκαλιά μου. Σε 2 μέρες μόνο δεν θα κοιμάμαι μόνη, σε ένα κρεβάτι που τον τελευταίο μήνα κατάλαβα πόσο τεράστιο είναι..Σε 2 μέρες μόνο  αλλιώς θα ξυπνάω γιατί θα είσαι το πρώτο πράγμα που θα αντικρίζω..Γράφω και νιώθω ένα κόμπο να μου δένει το λαιμό..Μου έχεις λείψει ξέρεις. Ήταν μόνο ένας μήνα αλλά δεν θα έλεγα πως ήταν και ο πιο εύκολος. Ίσως επειδή όταν είσαι εσύ εδώ τα κάνεις όλα να μοιάζουνε πιο εύκολα. "Να είσαι δυνατή". Προσπαθώ εξάλλου η προσπάθεια μετράει έτσι δεν είναι; 2 μέρες μόνο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου