Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Σχέσεις..

Τώρα έχουνε μείνει κάτι ώρες. Θα 'ρθεις και θα είναι όλα όπως πριν. Καβγαδίσαμε λίγο σήμερα..Τελικά τι είναι μια σχέση; Εγώ θα έλεγα συμβιβασμός. Έχω περάσει πολλά, πάρα πολλά μπορώ να πω, αλλά πάντα ξέρω πως υπάρχουν και χειρότερα. Κι ο καθένας μας κουβαλά τον σταυρό που μπορεί να αντέξει. Δεν μετανιώνω για ότι έχω ζήσει στη ζωή μου. Κάθε τι που έκανα, κάθε σχέση που είχα μου έμαθε πολλά. Και ειδικά εκείνη που με έκανε να αγαπήσω και να πονέσω περισσότερο. Σήμερα μου ευχήθηκε να με αγαπάς και να με κάνεις χαρούμενη επειδή αυτός στο τέλος δεν μπόρεσε. Πάνε 3 χρόνια τώρα πρώτη φορά μου είπε τέτοιο πράγμα. Μεγαλώνουμε οι άνθρωποι..
Και τελικά τι είναι σχέση; Τι κάνει μια σχέση να κρατάει;Να δέχεσαι τον άλλο όπως ακριβώς είναι ή να αλλάζετε κι οι δυο από λίγο για είστε ευτυχισμένοι και οι δυο; Ξέρεις τι άλλο τον ρώτησα; Ποιο ήταν το μεγαλύτερο λάθος που έχω κάνει; Και ξέρεις γιατί; Όχι για να σκαλίσω τα παλιά και να βρω ένα πάτημα για να γυρίσω πίσω, αλλά για να μην κάνω το ίδιο λάθος μαζί σου..Επειδή θέλω να γίνομαι ολοένα και καλύτερος άνθρωπος. Τελικά σε αυτά τα πράγματα πρέπει να συμβιβαζόμαστε σε μια σχέση. Σε αυτά που μπορούν να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους. Σε αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν το χαμόγελο στο πρόσωπο του ανθρώπου που είναι δίπλα μας κάνοντας μας ταυτόχρονα περήφανους. Οποιοδήποτε είδος σχέσεις είναι αυτό. Και να μην ξεχνάμε πως εμείς οι άνθρωποι αλλάζουμε..αλλάζουμε από τη μέρα στη νύχτα, από τη μια χώρα στην άλλη, από τη μια κατάσταση στην άλλη..Γι' αυτό οι συμβιβασμοί θα υπάρχουν συνέχεια. Αλλά πάνω απ' όλα Υπομονή και διάλογος! Γιατί τελικά όταν θέλεις κάτι πολύ..όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το καταφέρεις :-) Καλώς σε βρήκα λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου