Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Είναι η ζωή μικρές στιγμές..

Ξημερώνει Παρασκευή. Ένα από τα αγαπημένα μου συναισθήματα. Γιατί ξέρεις πως έρχονται 3 μέρες ειδικά φτιαγμένες για σένα! Η αλήθεια είναι πως έχω κουραστεί και μάλιστα πολύ. Θέλω επειγόντως διακοπές που λέει και το τραγούδι. Σε 2 βδομάδες θα είμαι πίσω στη πατρίδα. Η μπάρα που λέγαμε να 'στε σίγουροι πως θα γεμίσει! Δεν θα κάτσω για πολύ, μια βδομάδα μόνο αλλά αρκετή για να μου δώσει τη δύναμη που χρειάζομαι γιατί έρχονται ακόμη πιο δύσκολες μέρες μετά την επιστροφή. Μου έχει λείψει πολύ η πατρίδα. Σκέφτομαι πως θα βρεθώ εκεί στα αγαπημένα μου μέρη και μου 'ρχεται να κλαίω απ' τη χαρά μου. Υπάρχουν κάποιες εικόνες που αγαπώ όμως περισσότερο και που εύχομαι να προλάβω να τις ξαναζήσω όλες όταν πάω:
- Η ηρεμία της βεράντας του σπιτιού μου με τα αναμμένα κεράκια στον περίγυρο, τα ξύλινα έπιπλα και τον ήχο των τζιτζίκων μετά τα μεσάνυχτα.
-Το κυριακάτικο τραπέζι στο σπίτι της γιαγιάς(η καλύτερη μαγείρισσα στον κόσμο.)

-Οι 3 ημερών διακοπές μαζί με τις 3 κολλητές μου δίπλα από τη θάλασσα(ένα σας λέω οι κοιλιακοί θα υπερδουλέψουν)
-Το κολύμπι στη θάλασσα, η ξάπλα στη παραλία με φραπέ και περιοδικό.
-Το να είμαι ο εαυτός μου όταν βρίσκομαι με την παρέα μου απ΄το πανεπιστήμιο. Ελπίζω η δουλειά να μην μας έβαλε μυαλό ;)
-Οι εξυπνάδες του πατέρα μου, η αγάπη της μητέρας μου, ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ
-Το ξημεροβράδιασμα στα σπίτια των κολλητών μου
-Το καλοκαιρινό clubing στα καλύτερα clubs της πρωτεύουσας με την cluboπαρέα και οι τρελές ιστορίες από καμάκια.
-Και τέλος, αυτό που μου δίνει τη μεγαλύτερη δύναμη από όλα , το να περπατώ στο δρόμο και να βλέπω συνέχεια φίλους, γνωστούς που να χαρίζουν ένα τεράστιο χαμόγελο μόλις με βλέπουν.

Σας φιλώ γλυκά, σας εύχομαι ένα υπέροχο σαββατοκύριακο γεμάτο με εικόνες που αγαπάτε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου