Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Make your everyday..a day to remember!!

Γεια σου. Δεν έχω ξαναγράψει σε μπλοκ αν και καιρό το ήθελα. Να σου πω την αλήθεια πήρα το θάρρος, μετά από ένα επεισόδιο του Sex & the city στο οποίο αν το καλοσκεφτείς η δουλειά της πρωταγωνήστριας είναι απλά να γράφει τι συμβαίνει στη ζωή της, τη δική της και των γύρο της. Ωραία τώρα θα πεις αυτή είναι κορίτσι..ναι είμαι, στοιχείο πρώτο λοιπόν για μένα.

Δεν ξέρω αν θα αποκαλύψω άλλα, εξάλλου θέλω να γράψω για αυτά που ζω, για αυτά που πραγματικά με κάνουν αυτό που είμαι και όχι για αυτό που όλοι λένε πως είμαι..!
Γιατί έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως κάθε μέρα που ζούμε έχει να μας μάθει κάτι. Κάθε μέρα που ζούμε είναι ξεχωριστή και διαφορετική από την προηγούμενη.. Διερωτηθήκατε ποτέ γιατί θυμάστε ΚΑΠΟΙΕΣ μόνο μέρες από αυτές που ζήσατε? Ενώ κάποιες άλλες πάλι όσο και να προσπαθήσετε δεν μπορείτε να θυμηθείτε τι κάνατε εκείνη τη μέρα?

Δεν έχει σημασία η ημερομηνία..Αυτό που έχει σημασία είναι το βράδυ πριν πάτε για ύπνο να έχετε ένα λόγο για να συμπληρώσετε την πρόταση.." Θα θυμάμαι αυτή τη μέρα γιατί..."!!!Εάν το καταφέρετε αυτό, να έχετε πάντα ένα λόγο να θυμάστε τη μέρα που μόλις τελείωσε, πάει να πει πως η μέρα σας άξιζε, ήταν ξεχωριστή και θα έχετε 365 μέρες το χρόνο που αξίζει να θυμάστε!!

Σας αφήνω τώρα και να θυμάστε: " Make your everyday..a day to remember!!:)"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου